Posts

Showing posts with the label Kain Bridal

Kain Bridal

Kain Bridal LICIN LEMBUTJER KULIT BADAN, WANGI PLAK TU, HILANG STRESS
1st time buat pakej bridal di RUSILA spa, pengalaman yang tak dapat dilupakan... wangi semerbak.. hilang penat badan... rasa confident esok nak naik pelamin....
WANGI WANGI WANGI JA BAU bila terapis masuk bawa bahan untuk pakej raja sehari.
Sebelum tu kita akan diwapkan dengan bahan herba untuk buang semua toksin2 yg selalunya menghasilkan bau yang tak best... lepas tu baru terapist akan mula lulur badan kita... masa scrub tu bau dia memang semerbak... kebetulan saya pilih jenis lulur ros dan bunga raya... memang menyegarkan... kulit rasa licin jer..
Mandi bunga plak.. sangat menyegarkan... guna susu original... untuk lembutkan kulit.. perhhh rasa mcm puteri plak...
Masa urutan... masa ni rasa nak terlena.. baru start kaki dah rasa lega.. mai tang belakang..toksah kata la... rasa hilang semua bebanan penat dok urus hal2 goodies lah, pelamin lah, fitting baju lah... aaaahh nikmat sungguh...
kain batik dan towel tosah…